2008-08-21

Kilklackssandaletter, Strada, 39 (stor) SÅLDA!

P1070366

Jättesnygga och användbara sandaletter i naturfärgat skinn av märket Strada. Passar till allt (utom mina fötter). Helfodrade med naturfärgat skinn, 7,5 cm hög, skinnklädd kilklack. Märkta med storlek 39, men enormt stora i storleken, innermått 260 mm. (Ja, jag äger en skomätare! Den var hemskt användbar när barnen var små.) Jag tror de passar bäst till någon med skostorlek 40 eller 40 ½. Så gott som oanvända (alldeles för stora för mig!). Jag minns inte nypriset men vill ha 150 kronor inklusive frakt för dem (frakten blir ju lite dyrare för skor).

3 comments:

cruella said...

Jsg kan inte motstå dem! Är de för stora får jag ha dem med tjockstrumpa - vi har trots allt en höstsäsong som inte innebär snöglopp här i storstan:-)

Skickar alla uppgifter du behöver på mejlen.

cruella said...

Hälsa den som snodde skorna framför mina ögon (eller höll det på att bli tvärtom kanske) att hon ska vara MYCKET glad som har ett par sådana just i höst. För det finns icke andra att få. Jag har kollat.

Översättarhelena said...

Det ska jag verkligen hälsa henne! Hon fattar inte hur glad hon ska vara! Jag letar nämligen också med ljus och lykta efter ett par kilklackade sandaletter (i lite mindre storlek), och det har varit helt utan framgång hittills.